Friday, March 1, 2019

Συγχωνεύσεις #1

Αγαπητό ημερολόγιο,

έχουμε να τα πούμε απ' τον Ιούλιο κι οφείλω μια μικρή συγγνώμη. Αλλά και τώρα που σου γράφω - ξαναζητώ συγγνώμη - δεν είναι γιατί στ' αλήθεια σε θυμήθηκα. Ορίστε, είμαι ειλικρινής! Τι να κάνω; Έχω λίγο τις κλειστές μου κι επιπλέον, όπως καλά γνωρίζεις, υπηρετώ κι άλλες αγάπες. Σου γράφω, όμως, για να σε καλοπιάσω, γιατί πρόκειται να σ' επιβαρύνω, μια στάλα. Αποφάσισα να καταργήσω το άλλο μου blog, το «μηδέν στον παρονομαστή». Στο κάτω-κάτω έχω γεμίσει τον κόσμο με ιστολόγια, γυρεύοντας περισσότερο μιαν άκρη στον εαυτό μου, παρά μιαν άκρη στο διαδίκτυο. Δεν έχω πια πολύ διάθεση για χιούμορ κι ούτε η ζωή με βοηθά ιδιαίτερα, προς αυτή την κατεύθυνση. Έτσι κι ο «Παρονομαστής» δεν έχει πια λόγο ύπαρξης κι ίσως να μην είχε ποτέ. Θα μεταφέρω μερικές αναρτήσεις εδώ, να, έτσι μαζεμένες να ξεμπερδεύω κι έπειτα θα το διαγράψω. Αυτά προς το παρόν. Έχω πολλά θέματα να κουβεντιάσουμε, μη νομίζεις πως σε ξεχνώ κι ας το παίζω ανεξάρτητος. Είν' όλα τόσο μπερδεμένα στο μυαλό μου - ως συνήθως - κι ώσπου να βρω μιαν άκρη, θα πρέπει να συνεχίσεις, για λίγο, μοναχό σου.

Να, σ' αφήνω λίγο αγαπημένο Βέγγο, να περάσεις την ώρα σου. Τα λέμε, ρε μπαγάσα!

«Μην είδατε τον Παναή!» [1962]

«Θα σε κάνω βασίλισσα» [1964]

No comments :

Post a Comment